Klachtenregeling

Voldoen de diensten van Dutch Mortgage Portfolio Management (DMPM) niet aan uw verwachtingen, dan horen wij dit graag. U kunt uw verbeteringen of klachten mailen naar info@dmpm.nl. Binnen veertien dagen nemen wij contact met u op.

Ontevreden met onze reactie

Heeft DMPM gereageerd op uw klacht, maar bent u nog niet tevreden met onze dienstverlening en onze geboden oplossing, dan kunt u binnen drie maanden contact opnemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD):

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
T.a.v. Ombudsman Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG  DEN HAAG

Meer informatie over het KiFiD vindt u op de website www.kifid.nl. Houd er rekening mee dat KiFiD enkel reageert op klachten van consumenten en niet op klachten van financieel adviseurs. Als financieel adviseur kunt u zich wenden tot het civiele recht.